Jun 25, 2009

Polka dot Pinky Shoes

Guess its lucky to be small and young again with lots of new shoes and dresses to try compare to my oldies time..
Today's theme is Emeralds pink polka dot ballet shoes.
Thus my generous sisters out there if you go window shopping for shoes dont forget my little princess okay haha..
on the owners feet, but now ending like gardening boots. Nowadays in the afternoon she tends to wear new clothes and shoes, makes the stuffs look like baju rumah..
p.s / Bus bilang kasut2 pun mo kena gambar ka? jawab aku dlm ati : suka ati akula blog aku wakakak..kang aku taru spender lagi ebat kakakak..

6 comments:

Vj said...

cute nya polka dot si jujuyak hehehe

FJL said...

biut suda skrg tu sabab dipakai hari-hari, kalo ada yg baru, musti ditapuk kalo nda jd buruks hihi

FLOJOE said...

itula maka nya gue ingin skali lo kasi tau berapa saiz nya.. karang di bili saiz 5 be-angin pula dia bejalan hahah.. kasian juga si jujuyak...nantila anty mot cari karer lain..

FJL said...

oya lupaan pula gue. Saiznya 18.5cm atau 7.5 inches makanya kalo ke kedai kasut bawaan sih penyukatnya, kalo tidak lu pinjamin saja pembaris di kedai itu.

Unknown said...

oya kan... saiz 7.5 susah mau sari di sini. yg ada saiz 8 nanti ku bili ja la ha..kan si jujuyak tu membesar - tahun dapan buli la pake kasut porka det karer lain pula kekeks..

FJL said...

antam ja saiz 8 if nda muat pake stokin wakekeke